Sunday, May 27, 2012

Fucking rain

16 comments:

  1. Asta spun si euuuu:(((

    ReplyDelete
  2. realitatea din Bucuresti:))

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:58 AM

    a iesit soarele, schimba caricatura

    ReplyDelete
  4. Daca o mai tine tot asa, vom ajunge acolo :D

    ReplyDelete
  5. M-am saturat de vremea asta urata. Sper sa nu mai ploua.

    ReplyDelete
  6. Chiar ca..nu se mai termina o data!!!!!

    ReplyDelete
  7. la cate zile ploioase au fost il ultima vreme chiar ca nici macar de ras nu mai este!

    ReplyDelete
  8. Nu inteleg ce-i cu atatea comentarii cu site-uri de servicii dubioase

    ReplyDelete
  9. Anonymous3:47 PM

    simplu, isi fac spam pe blog-ul acestui amarat de octav..si asta e atat de puturos, incat nu le da block

    ReplyDelete
  10. :)) daca m-as apuca sa blochez sau cenzurez toate comentariile nepotrivite sau neplacute ar trebui sa ma ocup numai de asta

    ReplyDelete
  11. Asa este!Si aici inca-s putine in comparatie cu ce e pe alte bloguri.Si asa Octav e ocupat...cand sa mai posteze comicuri sau sa organizeze concursuri....Daca ar avea o echipa care sa-l mai ajute din cand in cand poate blogul ar fi mai curat...fara spam sau chestii de genul.Inainte sa te plangi gandeste-te la efortul pe care il face sa tina blogul functional.

    ReplyDelete
  12. multumesc multumesc

    ps: dece pui la link chiar blogul meu?...

    ReplyDelete
  13. pentru ca e printre cele mai interesante si haioase pe care am avut ocazia sa navighez:))

    ReplyDelete
  14. Asta spun si eu !!8-|

    ReplyDelete
  15. Ploaua aproape in fiecare zi...

    ReplyDelete