Tuesday, May 22, 2012

Cubecraft in "Tu, eu, ea" a lui Skizzo Skillz

Am mai avut 2 mici colaborari cu cel mai tare rapper de care n-ai auzit cu ocazia videoclipurilor Romania e ghetou si Fresh si rece dar jucaria pe care am facut-o pentru cel mai nou videoclip al lui Skizzo Skillz mi se pare cea mai tare! A facut si un concurs cu ocazia asta, puteti downloada si voi jucaria de aici. Tot ce trebuie sa faceti e sa printati, decupati si imbinati.  Apropo, in videoclip apare pt 2 secunde si RevistaCOMICS.

Mai multe figurine de carton gasiti pe www.cubeecraft.com

6 comments:

  1. Revista este interesanta, dar nu si melodia

    ReplyDelete
  2. Imi place mai mult Cum o cheama de la el..:X

    ReplyDelete
  3. mi-ai amintit de clipul ala de la Fresh si rece...must not fap!!1

    ReplyDelete