Monday, December 06, 2010

Revista COMICS nr 1



Lansata cu ocazia Street Delivery 2010, primul numar al revistei Comics cuprinde ce altceva decat comics si benzi desenate marca Smoking Cool Cat si ComicsCevaMarunt, plus un concurs de recunoscut personaje. Revista a putut fi comandata prin posta, s-a vandut la Libraria Jumatatea Plina, la Salonul de Benzi Desenate de la Constanta si la Salonul European de Banda Desenata din Bucuresti. Tirajul de reviste tiparite s-a epuizat asa ca a venit momentul sa-i dam drumul pe net. Sper sa va placa si pregatiti-va pentru mult mai mult!

O gasiti si pe issue.com: [aici]

6 comments:

  1. foarte tari comicurile,bravo :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:55 PM

    bravo mosule

    ReplyDelete
  3. salutare! Imi plac desenele tale. Am vazut ca ai intrat pe blogul meu si ma simt cam rusinat :) Eu sunt pasionat de comicuri, dar sunt abia la inceput, si nu stiu multe despre realizarea lor. Sunt autodidact si imi place sa lucrez in Macromedia Flash 8. Te voi vizita des de acum incolo pentru ca stiu ca am multe de invatat de la tine. Am multe idei, texte si chestii funny (cel putin asa mi se par mie), dar deocamdata mi-e greu sa le desenez. O sa fiu un fan al blogului tau sa-ti fur cate putin din tehnica si arta. Daca ai cateva tips@tricks pentru mine, adresa mea/ID-ul este adunatedelasate@yahoo.com. Poate tinem legatura. Multa bafta si multa inspiratie!
    Andrei

    ReplyDelete
  4. iti recomand sa o bagi si in nokia ovi store. poate vei avea si acolo clienti.

    ReplyDelete
  5. foarte tare... m-am uitat azi pe ea .. bravo tata

    ReplyDelete
  6. Foarte misto bancurile.

    ReplyDelete