Monday, November 22, 2010

Personaje Piatra Neamt

N-am prea avut timp sa desenez pt ca au fost 3 zile pline (din care o zi petrecuta pe drum).Am batut la pas tot orasul, apocaliptic de pustiu fata de Bucuresti, m-am plimbat cu telegondola, am vizitat gradina zoologica, muzeul de istorie si arheologie, turnul lui Stefan cel Mare si cateva din cele foarte multe biserici. Erau mai multe de vizitat dar din pacate n-am avut timp...

Nu inteleg de ce toata lumea zice ce frumoase sunt moldovencele pentru ca in toata Pitra Neamt am vazut O SINGURA bucatica, UNA! Una singura! Ce am mai observat (pe langa melodioasa limba moldoveneasca): toti moldovenii sunt blonzi, rosii in obraji si neaparat geaca de piele!

12 comments:

  1. In perioada asta toate fetele bune sunt in Iasi,
    la facultate.E plin iasiul de bucati:)

    ReplyDelete
  2. fara impuscaturi?

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:33 PM

    faine caricaturile!dar cred ca 'oleaca' se scrie legat. :D

    ReplyDelete
  4. Idem D. Urma sa zic si eu acelasi lucru :))
    Si nu e adevarat! nu toti suntem blonzi cu bujori! :))

    ReplyDelete
  5. daa? nu vine de la "o leaca" "doua... leci" ?

    ReplyDelete
  6. OLEÁCĂ adv. (Pop.) Puțin, nițel. ◊ Loc. adv. Nici oleacă = nici un pic, deloc. Oleacă de... = puțin, într-o măsură oarecare, întrucâtva. [Var.: (înv. și reg.) leácă adv.] – Din ngr. oligháki. :)

    ReplyDelete
  7. ii cuvantu' meu preferat.. si la care n-o sa renunt indiferent de cate mistouri imi iau pe seama lui :)) :p

    ReplyDelete
  8. hehe merci m-ai lamurit ;)

    ReplyDelete
  9. Jalane12:17 AM

    Hai mai Octav! Doar stii ca in perioada asta numai tinerii care nu au reusit (ca sa nu spun altfel...) mai sunt in Piatra. Restul sunt la facultate la Iasi, la Bucuresti sau la munc ain Italia sau in Spania. FFFFF putini raman in Piatra la 20 de ani. Multi adulti sunt la munca in Italia... De unde reiese ca in PN in afara vacantelor gasesti: scolari sub 18 ani, pensionari peste 60 de ani si cativa care mai lucreaza pe la Posta sau la vreo firma pierduta pe acolo. Asta e, oras mic, criza economica... Ti-am zis ca noi avem casa la Piatra pe aleea vizavi de zoo :) Trece telegondola prin curtea mea :))

    Ah legat de imbracaminte: se imbraca F urat tinerii acolo. Sunt frumosi/frumoase, dar de imbracat...horror, mai ales ele. Ma rog pana la urma ambalajul conteaza mai putin, sa zicem :))

    ReplyDelete
  10. da intr-adevar numai copii si pensionari... si turisti rataciti de la bucuresti :))

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:47 PM

    pisi, tine-te de BD....ca la observatie sociala esti inocent. LOL, ce generalizari de clasa a doua.

    ReplyDelete
  12. eh data viitoare poate ma ajuti si tu sa completez bulele ;)

    ReplyDelete