Monday, October 25, 2010

Naked Monday: Melc

9 comments:

  1. melcul costin:)))

    ReplyDelete
  2. textul e in genul celor de la cevamarunt?!

    ReplyDelete
  3. @ion ai putea spune si asta. dar nu e numai in genul lor, si wulffmorgenthaler si altele :)

    ReplyDelete
  4. lyurpy9:18 PM

    mai vrem,mai vrem melci..ma bucur ca de data asta nu mai sunt tristi aman2 :P good job!

    ReplyDelete
  5. Jalane10:22 PM

    LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!

    Btw in ultima perioada nu am mai comentat pt ca mai mult am ras :D

    ReplyDelete
  6. jalane esti cea mai tare :))))

    ReplyDelete
  7. elisa2:35 AM

    n-are neaparat legatura cu melcul, dar poate iti ofera niste inspiratie pentru vreun naked monday with a twist (sau daca nu, macar pentru vreo categorie noua, de genul "spot the hidden pervy drawings"):
    http://www.220.ro/blog/Ce-Se-Poate-Face-Cu-O-Foaie-Si-Un-Pix/SZaFz7meuE/

    oricum, melcu' rules!

    ReplyDelete
  8. olahus6:41 PM

    @Ion: exact asa mi-am zis si eu, ca e text gen Cevamarunt. Poate pt ca m-am uitat mai putin pe wulffmorgenthaler :)

    ReplyDelete