Tuesday, June 15, 2010

SCC Comics @ Street Delivery 2010

E clar ca, vara, Street Delivery ar trebui sa fie cel putin lunar! A fost inca o editie plina de evenimente care mai de care mai deosebite si mai ales o editie cu oameni frumosi si interesanti. Am cunoscut o gramada de lume si am pus la cale diverse. Cei care au trecut pe la coltul nostru au admirat expozitia, au stat pe fotolii de puf si au citit reviste de benzi desenate, au putut proba ochelari de soare sau chiar pantaloni balinezi dar mai ales au putut cumpara primul numar al revistei COMICS, despre care veti afla si voi mai multe in curand.

mai multe poze pe facebook: [aici]

4 comments:

  1. hehe am fost si eu aici si ti-am strans personal mana. toate bune! foarte reusit evenimentul

    ReplyDelete
  2. Wow, one of the best read posts so far.

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:33 AM

    hai cu revistaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. @dany onoarea a fost de partea mea :)

    @anonymous: very soon

    ReplyDelete