Monday, February 01, 2010

Revista Mihaela

Aveam numai 7-8 ani cand asteptam cu sufletul la gura fiecare aparitie a revistei Mihaela. Publicatia lunara pentru copii, era redactata de Nell Cobar, regizor de animatie, caricaturist si creatorul personajelor Mihaela si Azorel. Revista a aparut imediat dupa revolutie dar s-a oprit in 1993, odata cu moartea lui Nell Cobar, in varsta de 78 de ani. Desi avea numai 8 pagini, Mihaela era pliiina de benzi desenate si ilustratii , tot felul de jocuri si concursuri, puzzle-uri, enigme si concursul "Timpul 2", despre care o sa postez in curand.

15 comments:

  1. Jalane12:22 AM

    Interesant! Eu cred ca eram prea mica pt a prinde chestiile astea. Nici de desenele animate de pe vremea aia nu-mi amintesc. Dar de unde ai facut rost de scan, if I may ask? :)

    ReplyDelete
  2. am facut rost de revista din sertarul in care mi-am gasit si motul :)

    ReplyDelete
  3. olahus12:50 PM

    da, la vremea ei era cel mai tare lucru romanesc de pe piata. parca nici "Mickey Mouse" nu aparuse inca, asa-I?

    ReplyDelete
  4. Mihaela a aparut chiar in primele luni dupa revolutie. era intr-adevar ceva deosebit!

    copiii de azi nu au asa ceva...

    ReplyDelete
  5. olahus2:37 PM

    "copiii de azi nu au asa ceva..."
    totusi, stiu ca scosese Ciubi niste reviste pentru copii... sa ma corecteze cineva daca gresesc

    ReplyDelete
  6. Parca erau si desene animate:-?..cred ca aveam si o papusa care semana cu Mihaela..vai, imi place mult:))

    ReplyDelete
  7. Wow, stiu ca si eu eram mare fan al revistei. Era efectiv impachetata de jocuri logice pentru copii care-mi placeau la nebunie. Trebuie sa am cateva numere in pod.

    Desigur la vremea aia nu am stiut de ce a incetat sa apara, banuiam ca pur si simplu nu se mai aduce in micul meu orasel.

    ReplyDelete
  8. dap... a fost intr-adevar o revista pt copii foarte buna, nu stiu daca va putea fi egalata prea curand...

    chiar weekend-ul asta mi-am facut curat in reviste si am aranjat mihaelele pt o mai buna pastrare :) (poate la un moment dat le voi reciti cu copiii mei)

    ReplyDelete
  9. Irina4:16 PM

    Incredibil!! Cate amintiri!
    Tin minte cu ce nerabdare asteptam sa apara fiecare numar !Eram in clasele III-IV cand a aparut revista si stiu ca aveam toate numerele.Am pastrat revistele pana am ajuns la liceu si la o curatenie/renovare a apratamentului au disparut :(

    ReplyDelete
  10. Irina4:17 PM

    Ai cumva posibilitatea sa scanezi revistele pe care le mai ai tu si sa le postezi ?

    ReplyDelete
  11. :(( m-am gandit s afac asta dar din pacate paginile sunt mult mai mari decat scanerul meu A4... si e greu sa scanez pe bucati apoi sa le potrivesc... ihhh

    dar stii ce?... cred ca o scanez totusi macar niste joculete sau episoade de benzi desenate!

    revista era o adevarata comoara pe vremea aia si merita reinviata :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:49 PM

    te rog frumos ca, in cazul in care mai ai si alte numere, sa le postezi, poate facem o comunitate a celor carora ne-a placut aceasta revista...eu cred ca a fost cea mai buna revista din romania. cumparam toate numerele, din pacate le-am pierdut.

    ReplyDelete
  13. am aproape toata colectia si mi-ar face mare placere sa le pot posta pe toate dar din pacate nu prea am cum... revista e format mai mare decat scanerul meu... o sa pozez otusi un numar si il voi posta aici: http://www.revistacomics.ro/librarie.html

    ReplyDelete
  14. Anonymous11:22 AM

    desi raspund cu intirziere, iti multumesc pentru initiativa.

    ReplyDelete
  15. Anonymous4:58 PM

    Este numarul 2 de vanzare pe Okazii , cautati acolo revista Mihaela.

    http://www.okazii.ro/reviste-scolare/revista-mihaela-gazeta-pentru-toti-copii-aprilie-1990-numarul-2-raritate--a126393900

    ReplyDelete