Monday, December 21, 2009

Acum 20 de ani...

Una din putinele mele amintiri dinainte de '89 e o coada enorma la care am stat pentru aurul alb, cunoscut azi sub denumirea generica de "lapte", lapte care s-a terminat cu cateva persoane inaintea noastra... deci pierdusem cateva ore din viata absolut degeaba (timp in care eu si fratele meu cred ca am plans continuu) si toate astea in conditiile in care acasa ma astepta o trotineta de abia primita cadou. Apropo, eu sunt ala cel mai din stanga.

Ce se intampla acum 20 de ani in ziua de 21 decembrie puteti vedea: [aici]

7 comments:

  1. yobubu1:41 AM

    http://www.youtube.com/watch?v=3_GgJ1arTU0&NR=1

    ReplyDelete
  2. yobubu1:51 AM

    pentru desaenul cu fuga lui ceasusesc http://www.youtube.com/watch?v=3L3nb4a1zFI

    ReplyDelete
  3. Jalane11:42 PM

    Niiice! Merci frumos Octav! Mi se pare foarte reprezentativ desenul. Iar amintirea e impresionanta... Noi nu stim ce-i aia stat la cozi cand mergem la Mega Image si luam baxul de lapte LaDorna 1% grasime si-l punem in cos...
    Mi-ar placea daca ai mai desena chestii din astea. Eu am o singura amintire si aia amarata ca eram asa mica... Stiu doar ca dormeam cu mama si cu tata in aceeasi camera perpendicular pe pat, ca sa incapem. Ai mei pusesera paturi in geam ca sa izoleze optic si fonic. Stingeam luminile si nu ramanea decat TV-l pe care mama il dadea tare, ca si pe radio, ca sa nu auda impuscaturile. Noi stam pe la Decebal, si se auzeau ft tare impuscaturile de la casa Poporului, blocurile de pe Unirii fiind neterminate. In rest, mai stiu chestii de atunci din povestile alor mei...

    ReplyDelete
  4. aici in tei a fost liniste fata de alte zone, se auzeau sporadic impuscaturi dar cu toate astea, la cateva strazi distanta au intrat soldatii in apartamentul unui prieten pentru ca se aprindea prea des lumina la baie si a lipsit foarte putin sa inceapa sa traga aia cand au intrat in casa... foarte urat

    ReplyDelete
  5. si intr-adevar mai am multe chestii de desenat din perioada aia... mie imi pare rau ca nu m-am apucat de desenat pe la inceputul lui decemvrie ca sa fiu in tema cu derularea evenimentelor... dar nu-i nimic ca tot o sa desenez :)

    ReplyDelete
  6. Jalane3:58 PM

    Nasol ce mi-ai povestit. Ma bucur insa ca mai desenez. Ce-as desena si eeeeu dar sunt cizma la desen :(

    ReplyDelete
  7. las ca am fost eu azi la posta. fix asa era.

    ReplyDelete