Tuesday, October 13, 2009

Inspectorul Danger - Enigma nr 2

Am primit reactii foarte pozitive dupa ce am postat despre aceasta revista asa ca revin cu un concurs: in fiecare marti la ora 19:00 voi posta un nou caz pe care sa il rezolvati iar primul dintre voi care rezolva 3 cazuri va propune un scenariu pentru un nou caz al inspectorului Danger, pe care eu il voi ilustra.

Daca aveti dovada care rezolva cazul de fata lasati un comentariu!

PS: Merg pe increderea ca cei care au revista nu vor participa la concurs.

15 comments:

  1. Cei doi nepoti sunt vinovati:
    1) biliard in biblioteca? wtf?
    2) daca cel de-al 3lea nepot avea camera in casa unchiului, e clar ca el avea de castigat din testament, deci n-avea motive sa-l omoare. asa, ceilalti doi au motiv. :)

    ReplyDelete
  2. e ala care se plimba de nebun prin paduri ca Eminescu. Cuburile din pahar nu sunt inca topite deci nu au trecut 2 ore. Cred ca asa era raspunsul. Tot am zis de cand ai postat prima data ca o caut.

    ReplyDelete
  3. @Andrei kNox am nevoie de dovezi concrete

    ReplyDelete
  4. @Panzer pentru ca ai marturist (ce grav suna :) ca ai revista sau cel putin o aveai cand erai mic... am sa te rog sa nu mai participi la concurs. chiar daca nu citesti raspunsurile din revista, vrand nevrand le tii minte!

    DAAAR pentru ca ne cunoastem (virtual) demult, daca vrei imi poti propune un scenariu de mister de rezolvat.

    ce zici?

    ReplyDelete
  5. ps: ghici ce ma joc mai nou: Codename Panzers :D

    ReplyDelete
  6. sa ma gandesc, cat despre Panzers, care din ele. ai inceput cu Phase one sau ai trecut la 2 ?

    ReplyDelete
  7. Si eu aveam revista asta cand eram mica. Si mi-am adus si eu aminte de cuburile de gheata. Daca promit ca tac de fiecare data, mai pui martea enigme de-ale inspectorului Danger? Chiar mi s-o facut dor...

    ReplyDelete
  8. Octav, asta nu a mai fost o data acum cateva saptamani? Stiu ca a raspuns cineva de cuburile de gheata si atunci.

    ReplyDelete
  9. vai BA DA!

    am pus din greseala acelasi CAZ dar acum am inlocuit, merci mult pt atentionare :)

    deci CONCURSUL E INCA VALABIL!

    ReplyDelete
  10. Capacul de WC e ridicat maaaaan ! Fraieru facuse pipi :))

    ReplyDelete
  11. Bine, poate a facut femeia curat ca stia ca vin detectivii...ce ?

    ReplyDelete
  12. @Skeletron we have a winner!!!

    mai rezolva 2 cazuri si poti inventa propriul tau caz de crima! :)

    ReplyDelete
  13. de asemenea avea si un trandafir neofilit in vaza, ceea ce inseamna ca a trecut cineva pe acolo in 14 zile

    ReplyDelete
  14. am citit si eu revista acum multi ani :) deci mi-am adus minte de rasp la cazul asta. ma bucur ca ai postat despre aceasta revista :)

    ReplyDelete
  15. @white_tiger_radu

    si trandafirul e un indiciu foarte bun (desi in care nu e mentionat la rezolvare)

    poti considera ca ai si si tu un caz rezolvat la activ. inca 2 si te poti gandi la un scenariu propriu ;)

    ReplyDelete