Tuesday, May 05, 2009

Bike culture

Romanian Bike Culture - un blog care promoveaza mersul pe bicicleta ca un stil de viata, sub sloganul "bicicleta = liberatate". Pe langa articole si poze cu biciclete si biciclisti din Bucuresti si din tara, veti afla si de Critical Mass Riding, adica un mars al biciclistilor, care are loc in ultima zi de vineri a fiecarei luni (ora 18:00), pe traseul Parcul Tineretului - Piata Victoriei si retur. Urmatoarea intalnire este pe 29 mai - voi fi acolo.

Pe acest blog am avut surpriza placuta de a descoperi un tip de bicicleta pe care nu-l cunosteam - este o bicicleta dubla dar locurile nu sunt asezate fata-spate ci stanga-dreapta, mi s-a parut chiar foarte interesanta.

9 comments:

  1. dar stii ca prima bicicleta desenata nu are bine puse pedalele?:)

    ReplyDelete
  2. ps: nu aveau lant atunci, si erau atasate pedalele direct la roata din fata, pe care o invarteau..de-aia era si asa mare...sa inainteze mai mult la o rotire de pedale

    ReplyDelete
  3. nu are nici lant :)))

    oi fi eu perfect dar desenele mele nu sunt ;)

    ReplyDelete
  4. Da, e frumos sa mergi cu bicicleta, dar nu tot timpul. Crede-ma, stau in Olanda, aici toti merg numai cu biclele. Dar nu e asa frumos sa te ploua, sa te ninga, sa aluneci pe zapada, iar in Romania... sa urci la deal cu bicla, sa te fugareasca o haita de 20 de caini vagabonzi, sa nu se uite blonda din A4 in oglinda si sa dea peste tine...

    Sincer nu prea cred ca exista asa ceva precum Romanian bike culture. In Olanda si Danemarca da, la ei exista mai multe biciclete decat nr de locuitori in tara.

    ReplyDelete
  5. Swifter7:56 PM

    :) bine ca ai plecat din tzara! :)

    ReplyDelete
  6. swifter7:59 PM

    ps: umpik realistic, dar draga simona ... o simpla incercare de a face o chestie mishto nu implica neaparat esecul ... ce naiba, nu toti romanii sunt prosti (cam ce reiese de la tine) Poopan

    ReplyDelete
  7. octav
    "nu are nici lant :)))

    oi fi eu perfect dar desenele mele nu sunt ;)"

    .:) am inteles; banuiam ca e intentionat...insa am intrebat ca sa fiu mai sigur?:)

    nu sunt perfecte desenele tale(ca nici nu mi-ar mai placea asa mult at)...insa sunt super, mereu originale sau super ca lumea in orice caz:)

    ReplyDelete
  8. @symo "cultul bicicletei", ca sa-i zicem asa, nu-i nici pe departe la fel de dezvoltat ca in Olanda dar sa stii ca sunt destui fani si in Ro, si astia putini care suntem, facem si noi ce putem ca sa promovam acest cult :)

    ReplyDelete
  9. @aprozarnet merci pt aprecieri si sper sa te fac in continuare sa revi :)

    ReplyDelete