Saturday, February 28, 2009

No more Compact

A fost odata ca niciodata un ziar gratuit pe nume Compact... in fiecare zi mii de bucuresteni gaseau in el stiri scurte si la obiect, fara baliverne... avea un aer prietenos, intotdeauna impartial politic si nu a promovat niciodata vedete de carton sau fete dezbracate. Si dupa cum se stie ca tocmai asta se cere la noi, grupul Ringier a decis ca ziarul Compact nu mai e profitabil iar joi 27 februarie a fost ultima zi in care acesta a vazut lumina tiparului... Timp de aproape 3 ani, tanara echipa de redactie a reusit sa faca din Compact un ziar foarte indragit chiar daca resursele erau limitate. A fost un ziar aparte pe scena presei din Bucuresti, sunt mandru sa spun ca am fost si eu colaborator la Compact si am cunoscut pe cei cativa din spatele ziarului. Diminetile vor fi mult mai triste si plictisitoare fara Compact...
Ce spune cineva din redactie: [aici]
Ce spun cei de la Ringier: [aici]

8 comments:

  1. astia sunt prosti, cum sa inchida singurul ziar bun si gratis din romania

    sper sa reapara cand se termina criza

    cat de retardati sunt unii, sa inchida naibii libertatea, click, cancan si alte ziare/reviste de scandal si pentru prosti, da, cei care citesc ziarele astea sunt prosti!!!

    sper sa dai accept la comentariu :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:45 PM

    da, adevarat!.. sa inchida libertate, click sau altele

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:57 PM

    imi pare rau man... a fost un ziar simpatic si am avut impresia ca ai avut o colaborare foarte faina cu ei :(

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:39 PM

    nu-mi vine sa cred ca nu mai am ce citi dimineata!

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:51 PM

    @zondron asa e,exact pe sufletul meu ai zis-o..jos cu vedetele de 2 lei si ziare de barfa!

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:58 PM

    hai frateeee :(...nu se poate o iesire de sub tutela Ringier?nu stiu...zic si io :-??
    Imi pare nespus de rau.

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:06 PM

    de fiecare data cand merg dimineata cu metroul, compact e acolo si ma asteapta. recunosc ca o perioada am preferat ring, dar acela se termina repede asa ca am ramas la compact. dar acum .. eu ce fac?:(

    ReplyDelete
  8. imi pare rau.
    n-am vazut decat cateva numere din Compact, da mi-a placut ca era asa colorat. chiar pacat

    ReplyDelete