Friday, February 20, 2009

Daca e vineri, e Compact

Toate drepturile @ COMPACT

6 comments:

  1. Trebuia sa lasi "inka", totusi... hai te rog, schimba, pentru ca era de fapt inka si tu ai schimbat.. eu schimb doar daca imi spune cineva sa schimb, nu ca asa imi trece mie prin cap. Fara suparare.

    ReplyDelete
  2. eu pusesem numele blogului... dar cum vrei tu ;)

    ReplyDelete
  3. Numele blogului este asa pentru ca nu era available altul :) de exemplu inka.blogspot.com este luat. Numele meu este Inka. punct. Mersi.

    ReplyDelete
  4. nice! bravo! e bine ca mai sunt si persoane care sprijina BD romaneasca! poate ne vedem si noi peste 20 de ani cu tiraje ca Alan Moore sau Frank Miller! ;))

    ReplyDelete
  5. Misto desenat, dar banda desenata e cam lame si cu poanta cam facila.

    No offence.

    ReplyDelete
  6. @ghicitor in fund

    nici mie nu mi se pare cea mai inspirata creatie a mea... you win some, you loose some :)

    ReplyDelete