Thursday, January 22, 2009

Concurs - Recunoaste personajul

Ia sa va vad acum! Recunoasteti personajul? De data asta nu va dau nici un indiciu dar vreau numele personajului, nu "ala care a facut nu stiu ce..." iar premiul este ca de obicei o foto-caricatura.

PS: cei care deja ati castigat o foto-caricatura dar ati recunoscut personajul, imi puteti trimite pe mail ca sa-i lasam si pe ceilalti sa transpire :)


5:19 PM kid said... e ala de pe sticla de 7up :p fido dido, that is :>

Gata inca un concurs. Kid, astept pozele pe mail.
Multumesc celor care ati trimis mailuri cu sugestii de personaje pentru urmatoarele concursuri, o sa tin cont de ele si o sa le vedeti si pe blog cat de curand.

13 comments:

  1. Anonymous5:19 PM

    e ala de pe sticla de 7up :p
    fido dido, that is :>

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:22 PM

    Fildo Dildo

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:42 PM

    Da ce repede se ghiceste la concursul asta :)

    ReplyDelete
  4. baaai sunteti mai buni decat credeam! chiar nu ma asteptam sa-l descoperiti si pe asta atat de repede!!!

    @kid felicitari ai castigat! astept pe mail 3-4 poze ca sa-ti pot face premiul

    @KillerINC subtiiiil :)))) aproape ca-mi scapase

    daca aveti idei de personaje mai greu de ghicit dati-mi un mail :)

    ReplyDelete
  5. mascota de la Michelin. toata lumea o stie drept mascota Michelin, dar il cheama Bibendum pe nea` bucalatu` ;)) (a fost prima care mi-a venit in minte, dar pot sa mai vin cu idei? )

    ReplyDelete
  6. completare: n-am gandit-o pe-asta pan` la capat. trebuia sa pastrez numele pentru mine.

    ReplyDelete
  7. El e tipu de la reclama de la suc 7up ...e tare rau:)) ...vreau eu caricaturaa plzz >:D<

    ReplyDelete
  8. si cred ca il cheama fido dido

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:14 AM

    Dupa cum s-a zis, Fido Dido. Uite si o poza.

    http://www.todoretro.com/imagenes_retro/fidodido.jpg

    ReplyDelete
  10. @Octav ma asteptam ca tu sa-ti dai seama ... in fond si l urma urmei , e un "dildo"

    prima oara nu am vrut sa scriu asa , pentru ca am asteptam sa imi sara toti comentatorii in cap, considerand-o o greseala de tastare ... dar dupia m-am gandit ca IQ-ul cititorilor tai este totusi destul de ridicat ...

    sper ca data viitoare sa reusesc sa raspund primul

    ReplyDelete
  11. @stef ai fost foarte simpatica :)))

    @dexter better luck next time

    @Adi ala e :)

    @KillerINC iti multumesc in numele cititorilor :)

    ReplyDelete