Tuesday, December 09, 2008

The Jungle Book

The Jungle Book is an animated feature film, released on October 18, 1967, It was the 19th animated feature released by Walt Disney Studios, but Walt Disney himself never saw it completed because he died during its production. The Jungle Book was extremely warmly received upon release and continues to rank among Disney's most popular cartoon features. There's good reason; the film stands above many of the talking animal pictures that had come before and most of those that have come since.

The Jungle Book was inspired by the stories about the feral child Mowgli from the book of the same name written by Rudyard Kipling in 1894.

6 comments:

  1. Anonymous11:54 PM

    Nu stiu daca imi impartaseste altcineva parerea, insa Cartea Junglei a fost my all time favorite cartoon cand eram mica. Aveam (si am si acum, dar mai deteriorata :P) caseta video de cand aveam vreo 2-3 ani si cred ca am vazut-o de sute de ori!! Sigur ca revazand-o mare fiind, am inteles altfel ce se intampla. Insa iubesc acest desen animat poate mai mult decat pe oricare altul. Mi se pare genial! :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:12 AM

    foarte frumoase aceste desene animate

    ReplyDelete
  3. bineinteles ca si eu am caseta video :)

    cartea junglei a fost primul film ever pe care l-am vazut la cinema si tin minte si acum cat de impresionat am fost de scena cu elefantii, vai cat de mari erau!!! mai ales ca am stat in primele randuri

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:36 PM

    Haha! Mie imi placea de elefantelul mic, mi se parea asa cute :) Ce de amintiri ma leaga de Jungle Book...

    ReplyDelete
  5. m-am uitat la cartea junglei zilele trecute si "l-am savurat" e putin spus :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:26 AM

    Eu am revazut ieri 101 Dalmatieni pe Prima, dublat ce e drept (I hate that...ia tot farmecul), si mi-am amintit cum ma uitam cand eram mica fascinata la catei si cat de mult imi doream si eu o Perdita sau macar un Pongo :D

    ReplyDelete