Wednesday, December 17, 2008

Guess who?

Personajul de saptamana asta a fost propus de Dany iar indiciul este: "face parte dintr-o gasca organizata". Premiul, cum deja v-am obisnuit este o foto-caricatura.

 Symo said... E Choo Choo din Top Cat!! Bai, ce-mi placeau desenele alea! Am gasit si imaginea aici! Hihi :P

Castigatorul de saptamana asta e o castigatoare: Symo, care nu numai ca a recunoscut personajul dar a gasit si imaginea pe care am folosit-o. Felicitari, ai castigat o foto-caricatura!

9 comments:

  1. E Choo Choo din Top Cat!!

    Bai, ce-mi placeau desenele alea!

    ReplyDelete
  2. Am gasit si imaginea aici! Hihi :P

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:37 PM

    2 late...

    ReplyDelete
  4. Simo ce zici de o partida de sex? :D

    ReplyDelete
  5. bravo symo ai castigat :)

    da-mi te rog pe mail cateva poze ca sa-ti fac "premiul"

    ReplyDelete
  6. si tu bubinii nu te mai lua de cititorii mei ca ti-o iei

    sa vezi ce-ti ard curu maine la laser tag

    ReplyDelete
  7. Merci Octav, dar oricum raspunsul era destul de evident la intrebarea lui Swifter... nu-i asa, Swifter?

    ReplyDelete
  8. Hihi si mie imi placea Top Cat foarte mult cand eram mica. El si gasca lui tot timpul erau pusi pe sotii.

    ReplyDelete
  9. si io ma gandeam la acelasi lucru simo:) tocmai de aia am si intrebat ca de nu puteam sa vin sa te iau asa direct cu japca ... deci unde ne vdm?
    TACI MA BARNOSULE !

    ReplyDelete