Wednesday, December 03, 2008

Cine n-a facut-o?

6 comments:

  1. Anonymous12:00 PM

    eu am intalnit pisat in apa pt carbuni dar niciodata un cacat:D

    ReplyDelete
  2. Lol, cum adica, cine n-a facut-o? :))
    Fapta "din sauna" nu am reusit inca hahaha.. altele mai putin "abominante", ca tot omu' :P

    ReplyDelete
  3. recunoaste ca daca n-ai facut-o macar te-ai gandit la asta! :))))

    si acum serios vorbind, gc la ce sauna din rahova te duci tu unde ai vazut asa ceva?!?

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:30 PM

    uraaaaat!! :))
    auzi, tu ai desenat imaginile de la horoscop din compact,nu? :D

    ReplyDelete
  5. yeap sunt tot "opera" mea, uite-le si aici - http://smokingcoolcat.blogspot.com/2008/06/zodiac-signs.html

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:26 AM

    o sa te mire eu merg la sporty club de langa mall vitan :D

    ReplyDelete