Saturday, November 29, 2008

Guess who?

Back by popular demand: RECUNOASTETI PERSONAJUL! De data asta e un personaj ceva mai putin cunoscut pe la noi si asta e singurul indiciu pe care vi-l dau: "este un fel de sugativa". Cine imi da NUMELE COMPLET castiga o foto-caricatura + un mini joculet (un fel de tetris) inspirat din seria de desene animate.
Later edit:
Radu said... RUUUUN!!!! I'ts SpongeBob SquarePants
Intr-adevar asta e numele COMPLET, trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa fie recunoscut atat de repede si de catre atat de multi dintre voi. O sa avem mai des astfel de concursuri asa ca daca aveti idei de personaje greu de recunoscut trimiteti-mi pe mail. Castigatorul de saptamana asta este Radu si cu ocazia asta va invit sa vizitati webcomicul sau SEX, DRUGS and ROCK AND ROLL, aici: http://sexdrugsrock.wordpress.com/

12 comments:

  1. Anonymous2:45 AM

    sponge bob

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:06 AM

    RUUUUN!!!! I'ts SpongeBob SquarePants

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:37 AM

    Spongi Bob !

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:02 AM

    Eu raman in anonimat :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:19 AM

    Sponge Bob

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:24 AM

    usor... este SpongeBob SquarePants. Are o fata de imi vine sa-i dau un pumn :)

    ReplyDelete
  7. Radu esti primul care a dat raspunsul complet, te rog da-mi un mail cu cateva poze pt foto caricatura :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:36 PM

    Nu e cinstit...eu nu stiam cand a inceoput concursul. de acum pune ora exacta cand incepe concursul:|

    ReplyDelete
  9. pai tocmai asta e jmecheria trebuie sa urmaresti tot timpul blogul ca nu se stie cand apare urmatorul concurs ;)

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:05 PM

    pai si daca dormeam la ora aia...
    fa si tu concursuri care sa dureze mai mult de 5 min

    ReplyDelete