Tuesday, September 16, 2008

Piata Cacatului Infipt in Bat

Se intampla in Bucuresti...

5 comments:

  1. Anonymous6:19 PM

    Eu stiam de cartof... Probabil varianta mai cuminte si mai putin...mirositoare :P

    ReplyDelete
  2. eu chiar sunt foarte curios ce reprezinta totusi chestia aia... si mai ales ce legatura are cu REVOLUTIA?!?!?

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:36 PM

    Hai ca iti explic eu, in calitatea mea de licentiata in Stiinte Politice si viitoare (sper, ca am dat azi si aflu abia maine) masteranda in acelasi domeniu :P Ideea acelei...chestii este ca "teapa", obeliscul ala alb ar fi un monument dedicat eroilor Revolutiei, iar cartoful sau cum vrei sa ii zici este o coroana in jurul monumentului, in amintirea celor cazuti. Numai k e cam prost ilustrata toata treaba, si a ajuns sa arate ca un rahatel intr-o teapa... :|
    Dar asta e explicatia de fapt. Am inteles ca o sa o scoata de acolo...

    ReplyDelete
  4. autorul acestei batai de joc este alexandru ghildus, designer(dizainar) la facultatea de arte decorative si design bucuresti. concursul de proiecte a fost prin august 2004, iar prostia asta inaltata in 2005. a costat 56 de miliarde. eternul iliescu (m**e) a ales acest proiect(c***t) cat si amplasarea. te invit sa vezi de unde s-a inspirat acest retard http://metropotam.ro/La-zi/2006/02/art7971653996-Izbanda-Brutarului/ sunt multe de spus in privinta acestei hidosenii (piramida izbanzii). trist...

    ReplyDelete
  5. Dacă ar mirosi prostia ar trebui să umblăm cu maşti de gaze :D

    ReplyDelete