Friday, August 29, 2008

Cum a fost la party

Cum a fost la party? Fooooarte tare! A venit foarte multa lume si foarte multi prieteni iar Baraka s-a dovedit a fi neincapatoare. Mi-ar fi placut sa ma impart in vreo 16 bucati ca sa pot sta cu fiecare dintre ei. VRT si Sincronize s-au intrecut pe ei insisi, au facut back to back, face to face si pe la spate pana pe la 5 dimineata cand pisicile inca aveau chef de dans. Aceasta petrecre cu mini-expozitie a fost doar primul eveniment de genul asta, urmatoarele vor fi si mai tari, pentru ca deja avem experienta!
(click pe poza pt a mari)

6 comments:

  1. Anonymous10:54 AM

    sustin! Chiar a fost mishto!

    Mai vreau poze!

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:14 PM

    mie mi-a fost rau si nu mai puteam sa stau in picioare:|

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:18 PM

    truuu, a fost foarte frumos. cel putin cat am prins eu.

    *aplauze* bv bv.

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:31 PM

    Prea tare...super party, super muzica super dj super desene...Intr-un cuvant Smoking Cool Cat Rulez!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:42 PM

    a fost frumos mai ales ca am plecat acasa cu o gramada de stickere

    ReplyDelete
  6. Anonymous3:14 AM

    mama ce m am imbatat !!!

    ReplyDelete