Saturday, May 31, 2008

Cocalarii se intoarce

Ce mi-ar placea sa am o bricheta d-asta sau o pusca MAAARE (sa ies cu ea seara pe racoare). Sunt o persoana pacifista dar cand vine vorba de anumite personaje mi-as incalca cu mare placere acest principiu. Cocalarul este o specie aparte de oameni, el este inzestrat cu un simt vestimentar si cultural deosebit, reusind sa lanseze asa curente ca treningul asortat cu pantofi, lantul de haur purtat pe dinafara sau incaltarile ADIBAS. Tot acest membru marcant al societatii noastre a lansat si moda manelelor in tramvai sau la metrou, ascultate intotdeauna la cel mai nou model de telefon mobil. Acest animal de campie se manifesta cel mai bine in grup, datorita lipsei personalitatii si mai ales faptului ca numai 3 sau 4 astfel de indivizi reusesc sa insumeze IQ-ului unei ridichii. Pe toti acestia ii invit sa se regaseasca pe www.cocalari.com

5 comments:

  1. Anonymous3:02 PM

    eu personal prefer bazooka.

    ReplyDelete
  2. M-am spart de ras cand ti-am citit postul *lmao* Funny!

    A, dar stii ca exista si site-ul ala de gen feminin, ceva cu pitzipoanca.ro sau asa ceva :))))) Si mai tare! Si ce comentarii!

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:49 PM

    daca nu ai un pistol mai bine iti o rozeta, sti ce frumos trece fierul ala prin os:)

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:42 AM

    ii statea mai bine cocalarului din dreapta cu dintii toti galbeni,ca in cealalta versiune a comicului. il reprezenta perfect:) e tare si asta,cateodata gandesc exact ca tine. da-mi Doamne un pistol ,macar pt 2minute

    ReplyDelete
  5. http://blogatu.blogspot.com/2008/06/lungile-de-vineri.html

    ReplyDelete