Tuesday, May 06, 2008

About stuff

Ce-i cu fetele si gentile lor?!? Intotdeauna au geanta pliiiiina cu tot ce vrei si mai ales ce nu vrei: de la cosmetice, tigari si telefoane pana la incarcatoare, cd-uri si idreptatoare de par. Geanta Ralucai are cel putin 2 kg si o cara dupa ea peste tot. Cand si-a facut ordine in cele 4 sau 5 genti a strans (tineti-va bine) nu mai putin de 700.000 de lei in monezi!!! Nu m-ar mira daca in geanta ei s-ar gasi ramasitele Elodiei! PS: ati observat ca Elodia a devenit un fel de Jimmy Hoffa al Romaniei? PS2: pun pariu ca daca o chema Geta nu devenea asa faimoasa!

exista si un blog dedicat chestiilor pe care le cara fetele in geanta:
www.ce-am-in-geanta.blogspot.com

George Carlin about STUFF: http://www.youtube.com/watch?v=MvgN5gCuLac

11 comments:

  1. Anonymous4:35 PM

    Ce sa stie baietii despre moda!!!ei stiu despre calculatoare, fotbal si ce dj mai mixeaza prin nu stiu ce club....asa ca fiecare cu ale lui

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:53 PM

    Pai hai sa iti zic eu: am 2 compartimente. Intr-unul am mobilele, portofelul, cheile de la casa si de la masina, eventual iPod-ul (in functie de unde merg), o rigla mica si pixuri (albastru, rosu, alb de corectura, creion). Plus un gloss.
    In celalalt am: o sticla de 0,5 de apa, servetele umede, servetele uscate, crema de maini, dezinfectant de maini, sapun "folii" (mda nu prea e sapun la facultate...), o punguta cu medicamente just-in-case, o pila de unghii, un parfum mic, strugurel, un fard mic si un ruj, guma de mestecat si eventual un sandvis. Intr-un alt mic compartiment am actele (buletin, permis, talon de la masina...). Dak imi mai iau si aparatul foto pt vreo ocazie sau mai pun si un mar, rezultatul e o geanta ft grea. Si cred ca Raluca o sa iti cam confirme ce am enumerat eu pe aici. :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:03 PM

    si daca cer si eu un servetel o guma de mestecat sau un pix nu are nimeni sa imi dea x( (ma refer la fete)

    ReplyDelete
  4. jalane esti prea tare! :))) se mai adauga elastice de par, jumatate de croissanit si niste bani si esti gata sa pleci cu geanta asta si in jurul lumii! :))))

    iar gc: bravo si tu esti tare! dar nu te-ai prins ca nu-ti da nimeni din rezerva lor strategica?!? :))

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:51 PM

    ahahaha... si-acum esti pisica din geanta. intrebarea e cine-ti da drumul :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous2:51 PM

    @gc: pai daca ceri numai de la zgarcite :P eu in general dau, mai putin daca nu mai am decat 1 exemplar (guma/servetele...)

    @octav: Chiar ca rezerva strategica!! Elastice de par mai putin, am parul mai scurt, dar agrafe mai gasesti. banii stau in portofel :P Faza tare a fost ieri, cand mi-am cautat vreo 10 minute cheile de la masina in geanta si nu le-am gasit de nici o culoare. Pana nu am scos tot ce aveam in compartimentul respectiv, nu am dat de ele. Erau pe fund intr-un colt :P Prietena mea cea mai buna (care nu foloseste geanta de genul) imi zicea k dak omor pe cineva si il decapitez, pot cu usurinta sa ii ascund capul in geanta aia =)) Elodia anyone?

    ReplyDelete
  7. Anonymous7:20 PM

    Felicitari pentru blog :o)

    ReplyDelete
  8. clar am multe lucruri in geanta dar sunt 2 chestii de care nu ma despart niciodata oricat de mica ar fi gentuta : o surubelnita( se poate monta si demonta aproape orice cu ea) si un castet telescopic :)

    ReplyDelete
  9. @azeem merci te mai asteptam pe aici

    @monkey surubelnita?!? la asta nu ma asteptam! iar castet telescopic nici nu stiu ce inseamna si mi-e frica sa intreb!!!

    ReplyDelete
  10. surubelnita s-a dovedit a fi utila de multe ori :) iar castet telescopic e un baston de lupta de 60 cm si care se strange si ajunge de 15 cm, ca sa poata fi purtat cu usurinta ;)

    ReplyDelete
  11. @monkey ti-am zis eu ca mi-e frica sa intreb! :))

    ReplyDelete