Tuesday, April 22, 2008

Personaje

Ieri am stat din nou vreo 30-40 de minute la TNB si am desenat... recolta de personaje parca n-a fost atat de variata ca alte dati dar oricum am avut de unde alege:Dupa cum ati observat si voi a cam batut vantul iar cand bate vantul tot felul de chestii sunt luate pe sus. Trebuia sa vedeti fata pe care a facut-o domnul din imagine cand domnisoara din fata lui a binevoit a-si flutura fusta in fata lui! Probabil aceeasi fata am facut si eu, dar n-aveam cum sa ma vad! O faza de genu asta vedeti [aici]
Morala zilei: oricat de urat esti, daca ai o freza la moda si o atidutine sexy, ESTI COOOOL

Nu stiu daca soarele era de vina sau chiar fac pe ei dar unii oameni treceau ieri pe strada cu niste fete foarte schimonosite!
TIMPUL chiar inseamna BANI

3 comments:

  1. Anonymous3:58 PM

    Pai cate toalete curate sunt in zona? :P that should explain the weird faces :P
    Si nu stiu de ce am impresia ca "personaj urat dar cool" e coleg cu mine =))

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:37 PM

    Legat de morala zilei "oricat de urat esti, daca ai o freza la moda si o atidutine sexy, ESTI COOOOL", poate asa se crede persoana respectiva, daca ai freza aranjata arati bine, esti cool...MAI CONTEAZA SI FATA:))

    ReplyDelete
  3. @h3l3na my point exactly!

    ReplyDelete