Tuesday, April 01, 2008

Despre SUMMIT

Toata lumea vorbeste de SUMMIT! Fie ca e de bine sau de rau. O sa vorbesc si eu foarte putin despre asta. Trebuie sa recunosc faptul ca simt o oarecare onoare si mandrie ca un eveniment atat de important ca un summit NATO se tine in Bucuresti, mai castigam si noi cateva puncte la imaginea Romaniei, chiar daca probabil costurile organizarii sunt destul de maaaari. Cu ocazia asta ne viziteaza cei mai puternici oameni din lume, in Casa Poporului se vor lua decizii importante dar si controversate! Daca m-as numara printre miile de soferi nemultumiti de atatea blocaje si devieri de trafic probabil as vorbi altfel despre Summit. Oricum ideea e ca la aceasta ora Bucurestiul e probabil cel mai bine protejat oras din lume (?). Sunt cu ochii pe noi: Politia, Jandarmeria, Armata, mascatii, SRI-ul, SPP-ul ca sa nu mai vorbim de Serviciile Secrete Americane, KGB-ul (stiu ca nu se mai cheama asa dar tot KGB a ramas) si Politia Roiala Canadiana!PS: Ma intrebam de unde au aparut atatia politisti si jandarmi in Bucuresti, apoi am aflat ca sunt veniti din tara si... m-am intrebat: daca toti politistii din tara sunt in Bucuresti, in judete cine face legea? "Cand pisica nu-i acasa, joaca soarecii pe masa" va spune ceva?
http://www.live365.ro/scandal-sexual-la-summitul-NATO.html

3 comments:

  1. Anonymous3:41 PM

    Subtil, subtil şi ai şi inserat o păcăleală de 1 Aprilie! :)))))))

    Şi, legat de Summit-ul NATO şi de traficul din Capitală, eu ieri n-am avut nicio problemă. Am avut diverse drumuri de făcut cu maşina (pe la Universitate, pe la Politehnică, pe la Plaza Mall, pe la Eroilor) şi peste tot, deşi PLIN OCHI de poliţişti şi jandarmi, s-a circulat mai bine decât în orice altă zi! :)

    Ah.... singurul beneficiu al României în legătură cu organizarea acestui mega-eveniment.... e POATE (Să dea Domnul!!!) reuşita implementării în minţile străinilor că Budapesta NU e capitala României!

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:20 PM

    Nu exista 'circulate' .. ii 'move along' :P Oricum tari desenele, toata viata mi-am dorit sa pot desena da nu prea am talent. Poate daca omor pe cineva cu talent.. da ii cam ilegal.

    ReplyDelete
  3. @cms - asta cu "circulate" era o gluma! :) un fel de "the ducks come from the trucks" (adica stramosii dacilor sunt tracii)

    ReplyDelete