Wednesday, April 02, 2008

Brand New Shoes

Pentru ca de ceva timp nu mi-am mai manifestat narcisismul maniaco obsesiv pe blog am hotarat sa va arat si voua noii mei tenesi de care pur si simplu m-am indragostit! I-am vazut la Quiksilver inca de pe vremea cand mergeam la cumparaturi cu bonuri de masa iar sambata cand am fost la Mall sa-mi cumpar ceas, ce sa vezi? aceeasi tenesi discount de aproape 60%, ultima pereche, fix marimea mea! He he! It's good to be me!
Am plecat sa-mi iau ceas si m-am intors cu tricou si tenesi!


Paulo Nutini - New Shoes

7 comments:

  1. Anonymous2:02 AM

    smashin' shoes ;-)
    dar si mai tare a fost videoclipul, mai ales cand mi-am dat seama ca-i filmat la cateva strazi de unde locuisem!?!
    thanks, made my day!

    ReplyDelete
  2. he he ce dragut! :) daca ma gandesc bine ai putea chiar sa-mi dai un autograf! :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:00 PM

    tenisi ca aia vroiam sa imi iau si eu :)), i-am vazut de nenumarate ori la unirii da nu aveam bani :P. azi ma duc sa imi iau si eu tenisi ma intreb oare cu ce ajung acasa :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:33 PM

    Să-i porţi cu mare plăcere, Pisicuţo şi să ai grijă să nu-i strici prin băltoacele (adunate în zilele astea), prin Capitală.

    Apropo.... mi te-am văzut ieri, la Universitate. Mai exact, pe la Libraria Eminescu (în exteriorul ei, nu în interior – Doamne Fereşte :-P ).

    Când te-am văzut, mai să fac la fel ca ăla din reclama la Dero – scoate cele 99 de pete – CUMNATEEEEEEEEEEEEEE!!! Dar am renunţat la idee brusc. Am trecut mai departe, pe lângă tine, zâmbind larg şi tâmp că am văzut Pisicuţa live! :-)

    P.S.: Eu sunt pe aici, aproape daily... mai răruţ în schimb cu comment-urile, lately! Dar îmi revin ;-)

    ReplyDelete
  5. @bibishor - esti o rea! >:P stiu ca nu par foarte prietenos cand merg pe strada dar mi-ar fi facut placere sa te cunosc si sa vorbim! poate data viitoare :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous1:55 AM

    pfff, asta-mi mai lipsea :-D
    "ia d-aci baiete autograf de la mine, c-am stat in glasgow pe stanga si daca stiam din timp, iti faceam cu mana de la geam in clipu' lui nutini"
    meoooow :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:20 PM

    Sosoni noi,superbi :X... vreau si eu

    ReplyDelete