Monday, March 31, 2008

Smurfs away!

De data asta Comakid are bilet de la doctor si n-a putut participa dar avem o noua concurenta: Luana ea s-a alaturat mie si lui ghostcriss in a-si testa abilitatile de modelare in plastelina. Votati strumful preferat pana duminica! (e de ajuns sa lasati un comentariu). Puteti veni si cu idei pentru temele viitoare sau idei de premii si pedepse. Castigatorul acestei editii va primi o foto-caricatura ca cea de mai jos iar de acum incolo toti participantii vor primi o astfel de caricatura!

14 comments:

  1. Anonymous11:22 PM

    eu tin cu strumful C
    iar ca tema urmatoare..poate garfield :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:36 PM

    C este cel mai reusit...nasul, caciula...tot :D

    ReplyDelete
  3. votez cu C, desi B-ul e si el dragutz

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:37 AM

    cred ca nu e prea greu s ava dati seama care e care:P

    ReplyDelete
  5. C desi e putin cam clasic, nimic haios

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:24 AM

    Pe locul 1 C
    loc 2 A
    loc 3 B :D

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:22 AM

    cu siguranta... C

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:20 AM

    varianta c este, evident, cea mai reusita. b-ul arata ca un extraterestru, nu m-am hotarat inca daca e dragut sau nu :)) , iar a-ul mai are nevoie de imbunatatiri. :)
    si sustin ideea cu garfield. sau tom (tom&jerry)

    ReplyDelete
  9. Anonymous11:34 AM

    C :X

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:10 PM

    C intratzi pe linkul asta si facetzi bani din situri ptc (pay to cklick ) va uitatzi la situri si primitzi bani
    http://bux.to/?r=ascatrim

    ReplyDelete
  11. Anonymous3:52 PM

    Varianta A: Foarte tare căciuliţa. Aşa, căzută într-o parte! Hihi :))))

    Varianta B: Dacă ar fi fost o altă rasă (nu Ştrumfi), poate ar fi avut alt efect! Oricum, ideea unui BABY smurf rocks! Îmi place detaliul suzetei şi părul-creastă :-P

    Varianta C: Cel mai bine şi mai curat realizată! Îmi place mult şi nuanţa de albastru. Aduce extraordinar de bine cu ştrumfii din copilăria mea ;-)

    Acum, voturi:
    Locul 1: Varianta C
    Locul 2: Varianta B
    Locul 3: Varianta A

    Dar sincere felicitări celor 3 artişti!

    P.S.: Susţin ideea Ralucăi. Propun şi eu Tom şi Jerry!!!

    ReplyDelete
  12. Anonymous7:22 PM

    Primul Loc C
    B mi-a luat ceva pana sa cred k-i strumf....no offence to the artist..

    A re nevoie de mici imbunatatiri

    ReplyDelete