Sunday, March 16, 2008

RoBLOGfest 2008

Echivalentul premiilor Oscar pentru bloguri a culminat vineri cu "ceremonia" de decernare a premiilor care a a vut loc la Fabrica. Cu (trafic) mic cu (trafic) mare, bloggeri din toata tara s-au dezlipit cu greu de tastaturi pentru o scurta incursiune in lumea reala. Am avut si eu ocazia sa vad sau sa revad bloggeri ca Dece?blog, Ciupercutza, Moi non plus, Rezistenta Urbana, Sergiu, Ariel, Beniamin, Keiser Gogu si altii! Imi pare rau ca n-am stat mai mult la petrecere dar eram insotit de Raluca, prietena mea care este la fel de fascinata de bloguri si bloggeri cum sunt eu de genti, farduri si pantofi. La eveniment a venit pana si proteveu':


Lista castigatorilor: aici

Cine merita de fapt sa castige:
1. Cel mai bun blog personal: aici
2. Cel mai bun blog de divertisment: aici
3. Cel mai bun blog de muzica: aici
4. Cel mai bine scris blog: aici
5. Cel mai bun blog: aici

5 comments:

  1. da...ai ales bine pe cei care trebuiau sa iasa castigatori :))) ti-a fost greu sa ii selectezi? :)) felicitari pentru blog si multa bafta anu ce urmeaza ;) we got ur back :)))

    ReplyDelete
  2. Eh, ne mai gasim noi la o petrecere cu manele, un concert Cypress Hill ceva...

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:16 PM

    tare:)))).Cel mai blo blog=)))

    ReplyDelete
  4. hey..blogul meu cu desene pe asfalt e in refacere dupa o criza existentiala:))..promit ca o sa poti pune link si la mine
    ah, prietena ta (suntem tize se pare) repet, e mult mai draguta in realitate decat in desenele tale:P

    ReplyDelete
  5. merci u evil monkey :D

    @macabroo cu siguranta ne mai intalnim noi, chiar ieri am aflat de cypress hill si voi fi acolo!

    @fabeto - daca iti place asta ar trebui sa ne gandim la ceva de genu Zmeura de Aur pt bloguri :)))

    @moi non plus - pai hai cu blogu' ca suntem curiosi. cat despre Raluca- asa spune si ea! :)

    ReplyDelete