Thursday, March 06, 2008

meet Peter Griffin

Cu o zi intarziere vi-l prezint pe Peter din Family Guy! Pana acum avem 3 modele prezentate in ordinea in care au fost facute. Daca vreti sa participati inca puteti trimite creatiile voastre pe smokingcoolcat@yahoo.com. Votati cel mai bun Peter!
De data asta avem pedeapsa pentru pierzatori, ei trebuie sa-si faca poza imediat dupa ce s-au trezit iar pozele vor fi postate pe blog!
Participantii in ordine alfabetica sunt: comakid, ghostcriss si smokingcoolcat

33 comments:

  1. Anonymous7:54 PM

    categoric variante A. cu toate ca varianta B ar fi o varianta foarte reusita a lui peter calcat de tren, iar varianta C...se pare ca intre timp ii mai crescusera coa***e din barba,nu? :))

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:27 PM

    EU ZIC A PRESEDINTE. CLAR !!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:42 PM

    A is the real shit!

    ReplyDelete
  4. B..pentru zambet :))))

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:49 PM

    fiind o mare fana a lu` Family Guy nu am cum decat sa aleg varianta A.
    de departe e cea mai reusita!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:46 PM

    varianta C

    ReplyDelete
  7. varianta A place mai mult la mine :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous8:26 AM

    C, pentru burta si bere

    ReplyDelete
  9. Anonymous9:27 AM

    oricat as vrea sa te votez, nu ma lasa inima :)) .. deci .. ramai la desenat ;)) Variant A :))

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:47 AM

    C :))

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:51 AM

    C pt bere :X

    ReplyDelete
  12. Anonymous10:36 AM

    Domnul Bogdan de ce stia care-i al tau?

    ReplyDelete
  13. Anonymous12:51 PM

    Ah da... si ai uitat sa mentionezi pana cand se voteaza!

    ReplyDelete
  14. oscilez intre A si C,dar cred k mai bine ma hotarasc....ala-bala portocala....A

    ReplyDelete
  15. Anonymous2:42 PM

    A-ul pentru detalii

    ReplyDelete
  16. Anonymous3:57 PM

    varianta A

    :)

    ReplyDelete
  17. Anonymous4:00 PM

    c-ul e prea alungit
    b-ul e un peter somalez
    a-ul e cel mai bun

    ReplyDelete
  18. Anonymous6:22 PM

    Si eu stiu care e al lui Octav :P Nu pt ca as sti dar pt ca am dedus. Mie imi place capul de la A si restul de la C. Deci 2/3 C, 1/3 A. Acu calculeaza :D

    ReplyDelete
  19. Anonymous7:01 PM

    Categoric A !

    ReplyDelete
  20. Anonymous10:01 PM

    C :-w

    ReplyDelete
  21. Anonymous10:27 AM

    C'ul oameni buni :))

    ReplyDelete
  22. Anonymous4:17 PM

    Categoric C! >:)

    ReplyDelete
  23. Anonymous1:02 PM

    ala betzivu` C-ul

    ReplyDelete
  24. Anonymous9:18 AM

    Alooo cand se termina votarea????

    ReplyDelete
  25. 北京国际机票预定中心,为您提出供,国内机票国际机票留学生机票特价机票特价国际机票电子机票、欢迎垂询!
    北京飞龙搬家公司,是北京搬家行业中值得信赖的北京搬家公司,工作细心、服务周到,欢迎有搬家的朋友们致是垂询!
    北京天正搬家公司,是北京搬家行业中值得信赖的北京搬家公司,工作细心、服务周到,欢迎有搬家的朋友!
    北京佳佳乐月嫂,为您提供育儿嫂育婴师服务,严格培训,执证上岗!
    北京婚纱摄影工作室,个性的婚纱礼服设计,一流的婚纱礼服设计人才,国际流行风格婚纱礼服的设计理念以及个性婚纱摄影的强力整合;力争成为中国最大的婚纱礼服定做机构!
    北京圣诞树专卖中心,厂家销售。可来样加工各种大型超高圣诞树、松针圣诞树大型圣诞树,欢迎前来圣诞树厂家咨询订购!
    创业,大学生创业,如何创业呢?如何选择创业项目?要看投资大小,选择小投资高回报的项目才是最关键的!
    星云科技,诚信教育,竭力为广大院校组建小学科学探究实验室数字探究实验室数字化实验室探究实验室探究实验配套设施.
    北京国际机票预订中心,全程代理各航机票,特价机票,|机票查询,北京机票,打折机票,机票预定,欢迎重询!
    上海搬家公司,为上海搬场公司提供上海搬场服务,望上海搬家的朋友重询本搬场公司!

    ReplyDelete
  26. Anonymous10:56 AM

    Nice to meet you!!!
    [URL=http://superjonn.50webs.com/restaurant-week-austin-2010.html]restaurant week austin 2010[/URL]

    ReplyDelete