Sunday, March 02, 2008

La frizer

6 comments:

  1. Anonymous8:21 PM

    la ce frizerie te duci?
    e una buna (lol) la statia de 182 :P

    ReplyDelete
  2. he he chiar acolo ma tund! am frizerita mea bineinteles, dar n-o prind tot timpul si din cand in cand ma mai risc la altele :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:04 AM

    si eu am frizerita mea :)
    o tanti cu ochelari si paru' scurt
    foarte draguta, ma tund la ea de cand ma stiu :D

    ReplyDelete
  4. eu nu ma mai tund..data trecuta o tanti cu unghiile de juma de metru mi-a scos cerceii din urechi cu pieptenul, k era prea ocupata sa vorbeasca cu prietena ei ...

    ReplyDelete
  5. asta mi a placut... a fost tare...

    ReplyDelete
  6. hehe.. eu pe motiv ca nu am gasit o fizerita/coafeza buna mi-am lasat parul lung. Aparent toata lumea stie sa ia varfurile unui par lung, dar sa te tunda scurt si sa-ti stea si bine mai rar. Si de ani de zile imi port pletele pe umeri.

    ReplyDelete