Tuesday, March 25, 2008

Iti da aaaaripi

De cand au aparut tonomatele astea la metrou am devenit dependent de Red Bull si tot timpul imi doresc sa-mi dea aaaaaripi ca sa ajung mai repede la destinatie si asta fara sa miros alti 800 de oameni care imi respira in ceafa! Dar oricum, pe cat de mare aglomeratia de la metrou o sa-mi lipseasca pentru ca s-a inchis statia de metrou de la Bucur, pentru 2 luni (zic ei) si trebuie sa caut alternative de transport. Aoleooo cu ce naiba ajung in seara asta tocmai la Eroii Revolutiei?!? Las ca iau 66 pana la universitate si de acolo metrou' direct! Bun asa! Sa-mi iau si o bancnota de 5 RON la mine ca sa nu-mi dea iar rest la tonomat un pumn de monezi care sa-mi zangane in buzunar cand urc scarile sau sar la metrou!

4 comments:

  1. Anonymous11:26 PM

    maaa astia de la red bull te platesc sa le faci reclama...

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:17 AM

    ar fi fost bine!!!

    ReplyDelete
  3. Gandim la fel :)) check this out http://verbalmasturbate.blogspot.com/2008/01/darkman-12-metrorex.html

    ReplyDelete
  4. @cromleck - misto toate 3!

    ce coincidenta ca ne-am gandit amandoi la asta! dar oricum sunt sigur ca nu suntem singurii care isi doresc sa prinda aripi la metrou! :))

    ReplyDelete