Friday, March 14, 2008

Daca e vineri e Compact

Toate drepturile rezervate @ COMPACT

3 comments:

  1. misto manstărtracu'
    io unu, ma descurc cu motocicloanţa :D la fel de bine ca iepurele :P

    ReplyDelete
  2. nice! eu in curand imi fac bicicleta si ne luam la intrecere! cred ca ma strecor printre masini chiar mai lejer ca tine! he he

    ReplyDelete
  3. bai, sa stii ca ai dreptate!
    intr-o dimineata duceam pretina la facultate si vad pe Bd-ul Unirii un nene pe o bicla profi...in costum, la vreo 50 ani asa.
    Cand opresc la semafor la Spitalul Universitar...hop si el.
    Io dadeam forja...dar el ma ajungea din urma cat asteptam io verdele la semafor.
    Cu toate astea...prefer mobra, merge repede, incape si fumeia...si pot sa plec cu ea la mare sau la munte+ sentimentul de libertate. Riding a motorcycle is the closest thing to flying:P
    si eu am fost biciclist in Bureshit!...4 ani am mers zi de zi pe o cursiera...
    Asflalt uscat! :D

    ReplyDelete