Tuesday, March 04, 2008

Bucharest and bucharest looks

Un colt din Bucuresti pe care l-am desenat in timp ce o asteptam pe Raluca pe la Universitate. Peisajele nu sunt nici pe departe specialitatea mea dar imi place ce a iesit si o sa mai exersez. Si mai jos am desenat cateva personaje vazute azi prin oras, de data asta ele se aporpie mai mult de Bucharest Looks.
Asta ultimul sigur era strain, se plimba prin fata la TNB cu ditamai cartea la brat in timp ce fularul (foarte probabil de matase) ii flutura in vant. Da, si eu cred ca era pedofil! :))))

4 comments:

  1. o lecutza de perspectiva ii trebe peisajului si e ok. cat despre personaje..esti sigur k nu i-ai cules din b52? mai ales pe pedofil :))) park bantuia p'acolo.

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:37 PM

    Auzi dar... dc "honey"? :D si l-ai desenat/ai desenat-o (ca nush ce e) acu 2 luni? ca pare super gros imbracat(a)...:P

    ReplyDelete
  3. @monkey asa e trebuie sa mai lucrez la perspectiva :)

    @jalane - honey pentru ca asa o cheama pe tipa, e o prietena cu care m-am intalnit din greseala mai spre seara cand era frigut, spre deosebire de tipa din desenul 2 de exemplu, pe care am vazut-o pe la 2-3 ziua

    ReplyDelete
  4. aloooo...ce patishi ca de vreo 2 zile nu ai mai postat nimic. vrei sa ramanem cu fruntea incretita si gura inchisa? mai da din manutza si posteaza ceva haios :))

    ReplyDelete