Friday, February 22, 2008

We all wanna be BIG Rock Stars

Cred ca mi-ar placea sa fiu a big rock star, sa se arunce cu sutiene in mine si sa am parte de groopie love, sa merg in cele mai exclusiviste cluburi si sa spun "there is no sex in the champagne room", Naomi Cambell sa-mi dea beep si sa fiu implicat in scandaluri cu sex, alcool si droguri, sa am bodyguard, sofer si asistenta personala si sa nu-mi platesc niciodata consumatia sau intrarile la club (hmmm unele se intampla deja!)


nickelback-rockstar
Vezi mai multe video din Muzica »
Rock Star-Nickelback

4 comments:

  1. Anonymous4:34 PM

    "sa se arunce cu sutiene in mine" :)))

    ReplyDelete
  2. he he recunosc ca am furat-o de la tine p-asta

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:39 PM

    Stii cum e ca fiecare isi doreste ce nu are. Daca ai ajunge acolo, te-ai gandi la cat de bine era cand nu te asalta lumea pe strada. Oricum dak te incalzeste cu ceva, si asa esti o mica celebrity gratie blogului. Dak te vad pe strada iti cer autograf personalizat, promit! :D

    ReplyDelete
  4. si aruncam si cu ..sutiene sau ce om gasii mai repde, in tine :))

    ReplyDelete