Thursday, February 21, 2008

Votati SmokingCoolCat

Pentru cine nu stie, roBLOGfest este o competitie dedicata blogurilor romanesti ajunsa deja la editia a treia bla bla bla... ideea e ca trebuie sa ma votati si promit:

-sa ma las de fumat
-sa-mi mananc toate legumele
-sa nu mai intarzii la serviciu
-sa imi licenta la vara
-aaa... si sa desenez mai mult!

Inainte sa votati trebuie sa va faceti cont apoi veti primi o parola... stiu ca e complicat dar daca ma iubiti cu adevarat o veti face! As vrea sa ma votati la categoria cel mai bun blog personal (alta rubrica nu mi se potriveste) sau de divertisment (wtf?) dar nu ma supar daca ma votati si la celelalte.

VOTEZI la roblogfest 2008

Votati SMOKINGCOOLCAT acum!!!

11 comments:

  1. Sa iti IEI :) Bafta ;)

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:56 PM

    Deci am facut cont si nu merge linkul de activare daca se poate asa ceva... Mai incerc maine, promit ;)

    ReplyDelete
  3. ma eu te votez dak te lasi de fumat :)) k eu nu pot

    ReplyDelete
  4. categoria e jurizata.. nu se poate vota..

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:06 PM

    Sa iti...ce..licenta la vara?

    ReplyDelete
  6. Nu te putem vota bai inca la design/creatie ca nu e supus votului popular.

    ReplyDelete
  7. :D te-am votat, gata :D

    ReplyDelete
  8. gata am schimbasta v cotai-mja la celelelelate

    ReplyDelete
  9. Anonymous8:57 AM

    done ;)

    ReplyDelete
  10. Anonymous11:17 PM

    N-am inteles ultimul tau comentariu but anyway, te-am votat la cel mai bun blog de divertisment. Oricum la design/creatie eu zic ca nu ai concurenta :) Sa vdm ce iese.

    ReplyDelete
  11. @jalane nici eu n-am inteles ultimul meu comenrtariu :)))) cred ca ma refeream totusi la categoriile la care va rugam sa ma votati.

    iar la design si creatie nu inteleg de ce nu e si categorie populara, adica unde sa se votez... anyway, sa vedem ce iese! :)

    ReplyDelete