Saturday, February 23, 2008

Meet Bart Simpson

Alexandra aka comakid m-a provocat la un concurs de plastelina. Prima tema aleasa a fost Bart Simpson si asta e ce a iesit din manutele noastre dibace. Va lasam pe voi sa decideti cine a castigat aceasta prima provocare. Puteti vota preferatul vostru pana vinerea viitoare. Daca cumva vreti sa participati si voi sunteti bineveniti si puteti trimite creatiile voastre pe mail.

Later edit: la numai o zi de la lansarea concursului am primit o noua propunere de Bart Simpson de la ghostcriss

28 comments:

  1. Anonymous8:59 PM

    Pai cea mai buna mi se pare varianta C(tot ar fi trebuit sa fie galben deschis): http://img228.imageshack.us/my.php?image=90760421xl2.jpg

    A vine pe locul 2 si b pe 3

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:16 PM

    Beu Beu Beu Beu

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:17 PM

    prima

    ReplyDelete
  4. @gc - misto colajul! poti spune ca e un bart modificat genetic :)))

    ReplyDelete
  5. Anonymous10:29 PM

    Singura chestie e ca nu ai precizat care varianta e a cui? :P Amandoua sunt super fain facute! mie mi-ar iesi o varza deci nici nu incerc... Insa mi-ar place sa vad creatiile oamenilor :)

    ReplyDelete
  6. clar k B,nici nu se pune problema k as putea sa aleg alta varianta:d

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:18 PM

    'B' seamana curios de tare cu Octav Ungureanu, as putea spune ca s-a facut pe sine din plastelina! Curios lucru!

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:22 PM

    am facut si eu unu din plastelina:))
    scc vezi ca ti-am dat add (daca id-ul tau e ala din profil) si daca e sa pui poza cu "capodopera mea"

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:08 PM

    cred ca o sa spun... A... mai lansati provocari din astea, poate la viitoarele participam mai multi :P

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:14 PM

    primul zici ca e constipat
    al doilea e mult mai expresiv!

    ReplyDelete
  11. Anonymous12:19 PM

    A :)

    ReplyDelete
  12. @jalane - n-am spus cui apartine fiecare pentru a nu influenta voturile

    @raluca - la urmatoarele provocari vom fi mai organizati si te asteptam si pe tine sa participi! :) mai multe detalii in curand

    ReplyDelete
  13. prima varianta... A-ul!

    ReplyDelete
  14. Anonymous1:39 PM

    varianta B este cea mai reusita!

    ReplyDelete
  15. Anonymous2:30 PM

    stiu ca e oribila poza da asa macar un C acolo de incurajare ;;).


    p.s. nici macar nu era plastelina buna

    ReplyDelete
  16. Anonymous6:43 PM

    @Octav: Uhh, clever :D
    @gc: un C de incurajare definetly meriti, eu as zica ca tinde si spre un B :D pacat de poza k nu se vede asa bine k la celelalte 2. Insa cum ziceam, mie mi-ar iesi un fel de cocosatul de la Notre-Dame daca incerc ceva, asa ca oricum ale voastre sunt super reusite :D

    ReplyDelete
  17. Anonymous8:33 PM

    Varianta A e cea mai aproape de adevar!

    ReplyDelete
  18. Anonymous5:09 PM

    B e mult mai expresiv
    (C este infiorator :)

    ReplyDelete
  19. Anonymous7:37 PM

    Votez prima varianta (A)

    ReplyDelete
  20. Anonymous9:44 AM

    varianta 2 fara discutie !!!

    ReplyDelete
  21. B e cel mai bun. C nici nu se pune, iar A e mai mult Homer decit Bart... poate e fratele mai mare? :)

    ReplyDelete
  22. Locul 1 : B
    Locul 2 : A
    Locul 3 : C

    Dc B si nu A sau C ? ...B pentru finisaj superior si expresivitate. Modelul A merita o lauda pentru rontunjiri de calitate(umeri si burtica). Si C parca este destinat locului 3 :))

    ReplyDelete
  23. Varianta 2 ...dar cred ca are si plastelina mai de calitate:)

    ReplyDelete