Friday, February 08, 2008

Daca e vineri e Compact

Toate drepturile rezervate @ Compact

5 comments:

  1. Anonymous2:28 AM

    am trecut si eu printr-o experienta asemanatoare dar in loc de 10 lei era vb de 100 lei x( (nu i-am mai gasit)

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:31 AM

    era una albastra cu caragiale pe ea? am gasit-o eu! de mai multe ori chiar >:)))

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:53 PM

    daca ai gasit-o in unirii vara trecuta atunci e a mea

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:22 PM

    nu la unirii am gasit-o dar ma duc s-o caut!!!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:55 AM

    =))
    Eu am gasit o data, acum niste ani buni, ca eram mai mica, o hartie de 500 000 pe jos la mare. Atunci era echivalentul a mult mai mult decat inseamna acum. Am platit 2 zile de hotel din banii aia. Stiu ca alor mei nu le-a venit sa creada. lol.

    ReplyDelete