Tuesday, January 15, 2008

Ooopsy

Inevitabilul s-a intamplat! Plimbandu-ma pe strada si admirand frumusetile naturii, mi-am vazut deodata picioarele in aer... timpul parca a stat in loc si am avut timp sa ma intreb ce se intampla, sa observ ca am tenesii cam murdari si apoi sa realizez ca am alunecat pe gheata - toate astea inainte sa aterizez! Am scapat o injuratura dupa care m-am adunat frumos de pe jos, m-am scuturat si am plecat mai departe, ignorand rasetele care se auzeau de la distanta.

6 comments:

  1. Anonymous12:06 PM

    Uite o invitatie la leapsa daca vrei : http://www.cossblog.dap.ro/diverse/13-intrebari/

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:02 PM

    prea tare!!! :)))) and soooo true! been there , done that! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:25 PM

    Sa iti fie invatatura de minte! data viitoare sa prestezi atentie la asfaltul minunat al tarii, nu la jocul de...glezne al domnisoarelor :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:09 PM

    da chiar! what aykasha said.:P As fi zis jocul de altceva decat glezne :)) Imi si imaginez faza cu incetinitorul, u lil' Matrix :P

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:09 PM

    so...kitty...are you ok? i mean after the fall :D

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:03 PM

    ce simpatice sunteti voi :)

    eu incerc sa fiu atent la drum dar imi fug ochii, nu e vina mea ca natura e atat de generoasa cu unele pedestriene care impart trotuarul alunecos cu mine! iar eve merci pt intrebare. in urma cazaturii decat orgoliul meu a avut de suferit.

    ReplyDelete