Thursday, January 24, 2008

Generatia MESS(ed-up)

8 comments:

  1. Anonymous11:08 PM

    asta nue e nimic, mai rau e cand incepi sa auzi brb sau dnd

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:34 PM

    stai ca urmeaza si astea! :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:37 PM

    mie personal imi place sa aud LOL :)))))

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:49 AM

    Buzz ba! :D

    Mai grav e ca unii chiar au ca subiect de discutie ce au facut ieri/alaltaieri/acu 2 saptamani pe mess.

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:08 AM

    brb, dnd, lol sunt la ordinea zilei... problema e ca se folosesc mult prea mult abrevierile deja... acum 2 zile i-am trimis un mesaj de LMA unui prieten (=la multi ani) :)) L-am sunat apoi sa ii traduc, but still...

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:14 AM

    pe asta cu LMA n-am auzit-o! deci in curand o sa primim mesaje cu PF si CF de sarbatori?

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:27 AM

    CF & LMA ;))

    ReplyDelete
  8. Anonymous12:14 AM

    Hei, mai grav e cand vrei sa folosesti emoticoane in exprimarea orala :D *nu recunosc nimic*

    ReplyDelete